eah NAJAH ,thanx ea bb tmnkan aq td.maluu doe.huhu.
aq da bg dye cokelat,,hehe.beznyer.
dye da mkn blom r? dye phm ta r ape mksod HANA tuh..hehe.arap2 dye phm.itu snanyer gabungan name aq nan si dyer.huhu.HAFIZAH+NAJMI..skernyer aq....ske ssngd2..mke dye cumell r td.GERAM..!!cm nk cubid2 jerk td..
astargfirullahalazim..mne buley..bkn muhrim la..huhu.
NAJAH..aq indu dyer..
*mlm ni aq nk mcet nan dye puas2..hehe
buleyh kan..??


No comments:
Post a Comment